Drodzy klienci! Zamówienia na weekend majowy (1-3.05) zostaną wysłane zbiorczo w sobotę 1.05. 

Pytania i odpowiedzi

Nie jesteśmy typowym cateringiem “dietetycznym”. Naszą ofertę kierujemy do osób, które chcą jeść pyszne jedzenie ze starannie przygotowanych produktów. 

Tak, na dwa dni do przodu możesz wymieniać potrawy w swoim menu na jedną z kilku opcji.

Wymiana wymaga założenia konta i zalogowania do Panelu Użytkownika. 

Zamiana potraw jest całkowicie darmowa. 

Zgodnie z procedurami HACCP wszystkie dania od ugotowania, po transport do Waszych domów są przechowywane w warunkach chłodniczych, które zapewniają bezpieczeństwo bakteriologiczne produktu i zapobiegają zmianom smakowo-zapachowym i konsystencji produktu.

Przytrafiła się wpadka? Skontaktuj się bezpośrednio z naszym Asystentem Klienta. 
Zadzwoń: 732 123 777
Napisz: asystent@charliefoodfriends.pl

Dostarczamy do następujących miast i ich okolic: Kraków, Katowice, Wrocław, Gdańsk, Warszawa. W przyszłości planujemy rozszerzać zakres dostaw. Czy Twoje miasto jest na liście sprawdzisz przy pomocy wyszukiwarki podczas składania zamówienia.

Jedzenie zamawiasz na każdy wybrany dowolnie dzień tygodnia. Jedzenie przyrządzamy codziennie na świeżo i przywozimy każdego dnia wczesnym rankiem. Posiłki otrzymasz w każdy wskazany dzień, nie później niż o 07:00 rano.

Posiłki otrzymasz w każdy wskazany dzień, nie później, niż o 07:00 rano.

Jeżeli chcesz ustalić inną godzinę dostawy, napisz do nas i podaj dokładny adres, a zobaczymy co możemy dla Ciebie zrobić.

W sobotę rano dostarczymy zamówienie na cały weekend. Tj. zamówienie na niedzielę przywieziemy razem z sobotnim, w sobotę rano.

Oczywiście. Możesz zamówić na wybraną liczbę dni, a potem dni zaznaczasz w kalendarzu tak, jak Ci pasuje.

W Charlie Food & Friends zamówienie złożysz w 3 prostych krokach:

Krok 1: powiedz co lubisz jeść i ile lubisz jeść? zaznacz za pomocą “kafelek” do jakiej grupy żywieniowej się zaliczasz, co najbardziej lubisz jeść oraz ile posiłków dziennie chcesz otrzymywać,

Krok 2: zaznacz w kalendarzu dni, na które składasz zamówienie,

Krok 3: podaj adres dostawy i zapłać za zamówienie.

Można! Postępuj tak samo, jak w przypadku domowych posiłków.

Posiłki przyjeżdżają schłodzone. Schładzamy je tuż po przyrządzeniu, a następnie trafiają prosto do Ciebie samochodem chłodnią.

Tak możesz przygotować Twoje posiłki, żeby zjeść je ze smakiem!
Na patelni: Podgrzewaj danie na rozgrzanym oleju przez 5-8 minut.
W tradycyjnym piekarniku: Przełóż danie do naczynia żaroodpornego. Rozgrzej piekarnik do 180*C – 190*C (termoobieg). Naczynie żaroodporne umieścić pośrodku piekarnika i podgrzewaj przez 10-15 minut.
W kuchence mikrofalowej: „Podziuraw” folię (np. widelcem), nie zdejmując jej z opakowania. Opakowanie umieść w mikrofalówce. Podgrzewaj przez ok. 4 minuty (mięso), 2-3 minuty pozostałe dania (900W).

Wskazujemy alergeny w naszym menu. Aby uniknąć wybranych składników, należy wybierać potrawy nie zawierające ich. Potrawy można wymieniać po założeniu konta.

Klienci, którzy pytali o menu “bezglutenowe” lub “bezlaktozowe”, najczęściej wybierają menu „Smart Carb by Charlie”, gdzie bardzo zredukowaliśmy istotnie zarówno gluten, jak i laktozę. W tym menu zamiast typowych dodatków węglowodanowych bardzo często są strączki, a nabiał jest ograniczony.

Po wyborze menu dla jednej osoby zostaniesz przekierowany/na do koszyka. 

Jeżeli chcesz zamówić dla drugiej osoby, naciśnij “Dodaj kolejną dietę” i wybierz drugie menu. 

Po wyborze menu i dat w kalendarzu zostaniesz przeniesiony do koszyka.

Wpisz tam kod rabatowy i kliknij „Aktywuj”.

Różnice w wielkości dziennych porcji mogą wynosić +/- 200 kcal.

Uwaga! Wymiana potraw może wiązać się ze zmianą kaloryczności posiłku.